Monday, July 25, 2011

terima kasih sahabat..

assalamualaikum..
maaf lama xupdate..

ari ni aku nk luahkan apa yang aku rasa..
kepada seorang sahabat..
juga seorang adik bagiku..
aku sangat bertuah kerana mendapat adik seperti kamu..
walau aku tidak punya adik lelaki..
ataupun perempuan..
dari darah dagingku..
memang aku ini tidak pandai menghargai orang..
tidak pandai menghargai kawan..
tidak pandai menghargai seorang adik..
aku tidak tahu menjaga hati kamu..
seperti kamu menjaga aku..
menjaga hatiku..
menjaga serba serbi untukku..
aku mohon maaf atas ketelanjuran ku..
membuat kamu sakit hati kepada ku..
kecewa kepada ku..
bukan aku pentingkan diriku..
cuma tidak mahu menyusahkan kamu..
yang aku telah banyak menyusahkan mu..
sangat banyak..
sangat banyak..
aku menunggu kamu pulang kerumah..
selama dua hari..
tanpa khabar berita..
ya..
aku tidak punya wang untuk mengisi kredit ku..
menghubungi mu..
bertanya khabarmu..
apa daya ku..
aku redha..
jika ini keputusan kamu..
tidak mahu kawan yang pentingkan diri seperti aku..
mungkin juga tidak mahu abang yang pentingkan diri seperti aku..

sekian dari ku..
andai kamu membaca ini..
maafkan aku..

3 comments: